آموزش روش های انتخاب لباس برای عروسی


چگونه برای یک عروسی عصر لباس بپوشیم – عروس سرا

بسیاری از دعوت های عروسی، انواعی از لباس های قابل انتظار برای از بین بردن سردرگمی چه چیز پوشیدن را از بین می برند. اگر کارت دعوت لباسی را مشخص نمی کند، به محل برگزاری تلفن کنید و بپرسید که چه چیزی را پیشنهاد می دهند. اگر شک دارید، به روش زیر لباس بپوشید:

روش اول: برای یک عروسی رسمی (یا “کراوات سیاه و سفید اختیاری”) بپوشید

بهترین آرایشگاه تهران برای عروس

بهترین آرایشگاه تهران برای عروس

۱-یک لباس شب تیره رنگ بپوشید:

با اینکه در انتخاب لباس برای عروسی روزانه طرفدار رنگ های روشن تری برای لباس زنان هستند، این امر در مورد عروسی های عصر کاملا متضاد است. یک خرقه ی تیره تر عصرانه، هوای آرامش بخش شب را منعکس می کند. یک لباس شب خوب باید روان و ابریشمی باشد.

مرور مثال هایی از لباس های شب ساده، ایده ای نزدیک تری از چیزی که باید بپوشید به شما میدهد:

  • پارچه هایی مانند ساتن یا ابریشم برای جشن های شبانه کاملا مناسب هستند.

به طول لباستان دقت کنید. لباس کوتاه، برای بسیاری از عروسی ها مخصوصا عروسی های شبانه نامناسب و غیر رسمی هستند. پیراهنی بپوشید که تاروی زانو و یا بالای مچ باشد.

۲-با جواهرات زینت بندی کنید.

لوازم جانبی، مانند جواهرات و کیف های دستی، به لباس برای عروسی شما جلوه ی زیادی می دهند. اگر مجلس رسمی است، گردنبندها، آویزها و انگشتر ها، میتوانمد استایلتان را متمایز کنند.

اگرچه این بهتر است این لوازم جانبی در حد تعادل نگه داشته شوند، علی رغم انتظارات، یک مجلس رسمی یکتایی خاصی به شما می بخشد.

۳-آرایش مو:

آرایش و موهایتان را در حد میانگین نگه دارید. بیشتر جشن های عروسی طرفدار سلایق سنتی هستند تا امروزی. اگرچه ممکن است مهمانی پس از آن بصورت اتفاقی پیش بیاید، شما نیاز به درست کردن دوباره ی مو و آرایشتان ندارید. نسبتا این ها را به طور محافظه کارانه بین مرزها نگاه دارید. موهایتان را بالا نگه دارید و از سایه های طبیعی برای لوازم آرایشیتان استفاده کنید.

نوعروس

نوعروس

۴-عروس را در ذهنتان داشته باشید:

نهایتا، مجلس عروسی برای عروس است، نه شما. بخاطر از چشم نیافتادن عروس، مهم است که با لباس برای عروسی پوشیدن تان خودنمایی نکنید. بطور کلی، باید چیزی زیبا و کم زرق و برق انتخاب کنید.

  • پولک دوزی بعنوان زرق و برق در مجالس شبانه به حساب می آیند. بهتر است از آنها اجتناب کنید.

لیست سالن های عروس

لیست سالن های عروس

۵-یک کت و شلوار تیره بپوشید.

برای مردها، تقریبا مناسب است که برای مجالس رسمی، مشکی بپوشند. اگر مشکی نمی پوشید، اطمینان حاصل کنید که بلوز و شلوار به هم می خورند، چون این امر تشریفات را القا می کند.

  • یک لباس سفید زیر کت و شلوارتان بپوشید.
  • کفشی را انتخاب کنید که به رنگ کت و شلوار و کمربندتان بخورد.

لیست آرایشگاه های عروس

لیست آرایشگاه های عروس

۶-انتخاب کراوات:

یک کروات انتخاب کنید که با لباس برای عروسی هم خوانی داشته باشد. بیشتر دعوت ها، ترجیح کراوات ها را مشخص می کنند. با اینکه این ترجیح کروات ها، بعنوان یک دستور لباس گسترده تر مشخص شده است، شما باید نکته ی خاص پیش رو را در مورد دستور کراوات در نظر داشته باشید:

  • مگر در مواقعی که یک یا دو راه اظهار شده باشد، معمولا شما گزینه ی کروات استاندارد و کراوات پاپیونی را دارید. کروات پاپیونی در زمینه ی لباس های مخصوص مهمانی رسمی، مناسب هستند.

یک کراوات قاعده مند باید خوب، و آنقدری بلند باشد که زرق و برق نداشته باشد.

روش دوم: برای یک مهمانی نیمه رسمی لباس بپوشید

۱-لباس سیاه و سفید:

یک لباس سیاه یا یک کوکتل بپوشید. یک لباس مشکی ساده همه کاره است و باید برای هردو مهمانی رسمی و جشن های شبانه مناسب باشد. برخلاف یک لباس شب بسیار بلند، باید در کوکتل قادر به رقصیدن باشید، به این معنا که اگر نمیخواهید، مجبور به آوردن لباس دیگری نیستید.

  • پارچه کشباق یا کتان برای یک لباس نیمه رسمی عالی هستند.
  • وقتی در انتخاب لباس برای عروسی شک دارید، محدوده ی گسترده ای از رنگ طوسی برای یک مجلس نیمه رسمی وجود دارد. در هر موقعی، بهتر است برای هر مناسبتی بیشتر لباس بپوشید تا کمتر. در یک صورت، بی دست و پا به نظر می رسید، و در صورت دیگر کاملا بی احترام.

 

مدرن ترین سالن عروس

مدرن ترین سالن عروس

۲-یک کت مشکی بپوشید.

یک کت و شلوار تیره رنگ برای جشن های عروسی شبانه بد نیست. چون نیمه رسمی است، می توانید انتخاب کنید که دکمه کت را ببنید یا نه. یک کت و شلوار طراحی شده برای یک مجلس نیمه رسمی مناسب نیست، اما برروی میزبانان عروسی تاثیر بهتر و بیشتری می گذارد، اگر این تصمیم را دارید.

  • زیر لباستان یک پیراهن ساده بپوشید. نیازی به تجملی بودن ندارد ولی باید تمیز باشد.

کراوات انتخاب شده تان را بزنید. برای یک عروسی نیمه رسمی، پیشنهادی درمورد کراوات وجود ندارد.

مدرن ترین ارایشگاه عروس

مدرن ترین ارایشگاه عروس

۳-انتخاب کفش:

برای مهمانی های نیمه رسمی، کفش چرم برای مردان، و کفش های پاشنه بلند برای زنان معمول است. برای آماده شدن برای مهمانی های نیمه رسمی نرمی کمی بیشتری وجود دارد ولی باید از چیزهایی مانند کفش ورزشی اجتناب کنید.

  • اگر مراسم در فضای باز است، صندل ها بعنوان جایگزین کفش های پاشنه بلند قابل قبول هستند.

روش سوم: برای یک مهمانی با کراوات مشکی لباس بپوشید.

قیمت ارایشگاه عروس

قیمت ارایشگاه عروس

۱-انتخاب لباس:

یک لباس شب بلند، بعنوان رسمی ترین شکل لباس برای عروسی زنانه در مهمانی های دیده شده است. یک پارچه ی تیره رنگ برای گذراندن شب انتخاب کنید. مشکی و آبی تیره برای یک مراسم شبانه عالی هستند.

  • در نظر داشته باشید که برای بعد از مهمانی یک دست لباس دیگر بردارید. عروسی های شبانه، کوتاه تر ادامه پیدا می کنند و با شام و پذیرایی عروسی همراه هستند. مهمانی بعد، نسبت به اقدامات قبل آن اتفاقی تر است. با اینکه لباستان باید زیبا بماند، شما می توانید لباستان را با یک دست لباس دیگر راحت تر مانند بلوز و دامن تعویض کنید.
  • اگر فقط فرصت یک دست لباس را دارید، یک لباس رسمی تا روی زانو انتخاب کنید. در این صورت، اگر بخواهید برقصید، آزاد هستید.

آرایشگاه ستاره های سینمایی

آرایشگاه ستاره های سینمایی

۲-کراوات:

اگر زوجی که دارند عروسی می کنند، می خواهند به طور احمقانه ای با تشریفات خو بگیرند، ممکن است در دعوتنامه شان یک “لباس با کروات مشکی خلاقانه” را پیشنهاد دهند. این به این معناست که شما می توانید با چیزی که می پوشید، کمی خوش بگذرانید. کراوات های الگو دار و پیراهن های رنگی در این مواقع کامل قابل قبول تلقی می شوند.

سالن زیبایی ستاره های سینمایی

سالن زیبایی ستاره های سینمایی

۳-مدل مو و آرایش:

در کنار لباس برای عروسی مو و آرایش خانم ها باید رخشان تر از مهمانی های معمولی باشد، اما نباید در آن زیاده روی کنید که عجیب و غریب به نظر برسید. آرایش با توناژ متوسط و زیبا، برای مراسم عروسی بهترین است. اگر زوج ها و یا مراسم قرار است در شکل و فرمی جایگزین برگزار شود، ممکن است استثنائاتی وجود داشته باشد.

  • موج دادن موها فریبنده به حساب می آید و برای مهمانی های با کروات سفید مناسب است. فر کردن نیز یک راه خوب برای همخوان کردن ظاهر شما با موقعیت است.
  • آرایش ممکن است شامل رنگ های پررنگ تری از آنهایی باشد که شما در خیابان استفاده کرده اید، اما نباید بسیار زیاد از آنها استفاده کنید.

سالن زیبایی هنرمندان

سالن زیبایی هنرمندان

۴-لباس مخصوص:

برای مشاهده ادامه آموزش انتخاب لباس برای عروسی اینجا کلیک کنید

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/آموزش-روش-انتخاب-لباس-عروسی/



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: